Efter lite klagomål..

Nu har jag fått klagåmål för min usla uppdatering så det är väl bäst att göra nått åt saken!

Ja vad har hänt sen sist då.... Det har varit påsklov! Aldeles underbart skönt var det med lov och ett roligt lov dessutom! Det började med en skön påskhelg på väddö med släkten, fint väder och massa god mat!!

Sen på måndagen bar det av för roadtrip! JAg och Ille packade bilen full och tog kartan i hand och åkte dit vägen tog oss! Vi var borta i två nätter och ett riktigt äventyr var det kan jag lova! Allt från pyttipanna på trottoaren till kloster och åkande längs götakanal!
När jag på onsdagen kom hem var det bara att packa om för att på kvällen kliva på tåget mot nordligare bredgrader. Och långt upp var det vill jag lova! Efter 16 timmars tågresa i en kupé med ett jobbigt barn och två franska tjejer var jag framme hos min vän Anna i Gällivare! Vi hade det superkul! och jag fick se hela den gällivariska kulturen! Sen var det hundkörning som stod på schemat och oj vad det gick! Det var riktigt häftigt och köra fick jag också göra! Sen på söndag tog vi tåget hem och kom hem på måndag morgon kl 06.45 sen var det bara att åka direkt till skolan.. !

Har massa bilder men dom kommer senare!

Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: E

Utan dig som kartläsare hade jag aldrig hittat!

2010-04-16 @ 00:52:08
URL: http://illes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0