snöstorm

NU är det inte långt kvar!
Det är nämligen jullov om hmm få se nu....................IMORGON!!!
Det kommer bli så galet nice!
Idag har det snöat galet och blåst en hel del också.
Men det är mysigt tycker jag, iallafall när man får vara inne och kolla ut på det...
jag har tagit sista twinrixsprutan idag och böjat på min packning också, så snart är jag helt redo för att åka!!!!
Men jag kan ändå inte riktigt fatta att jag ska åka än, det känns inte alls så.

Juste! jag köpte en ny Ipod idag också att ha med mig på resan den är lila och jättefin! 
Så nu har jag laddat in en massa musik på den så jag har att lyssna på!  

Nu blir det nog en kopp te och sen sängen som väntar!

HA DET BRA!

GODNATT



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0